Nova Prilika

Ja,Dejan Kovačić,dolazim iz samoga srca Slavonije. Imam 33 godine i otac sam troje djece. Već 4 godine živimo u Njemačkoj mjesto Paderborn. Sami odlazak iz Hrvatske je bio pokušaj da iskušam nuvu priliku, a i želja za boljim financijskim mogućnostima.

Srednju školu pohađao sam u industrijsko-obrtničkoj školi, smjer instalater grijanja i klimatizacije. Posao sam započeo u obiteljskoj firmi.Radio sam neko vrijeme u Austriji,Saudijska Arabija.


Za sve vrijeme traženja poslova uvijek sam maštao o nečemu drugom

Moja mašta se bazirala na online marketing tj.rad od kuće. Te nakon godina istraživanja što i kako početi u samom marketingu uvijek je na putu stajao neuspjeh.

Nova prilika mi se dogodila unazad nekoliko mjeseci


Pronašao sam na YouTube-u online marketing by Stjepan Beloša i to me je jako fasciniralo,oduševilo i odmah sam stupio s njim u kontakt.

Sada sam i sam predstavnik kompanije Forever Living Products.
Koja je već više od 40 godina poznata u raznim zemljama. Forever Living Products,proizvodi i prodaje pića na bazi aloe vere i kozmetike dobivene iz pčelinjih proizvoda, dijetetskih dodataka i osobnih proizvoda Te proizvoda za njegu.


Ako i vi imate želju za online marketingom i novom prilikom,javite se!


Nudimo Vam besplatnu edukaciju
Besplatnu i uređenu Web stranicu
Vodimo vas točno korak po korak do Vašeg cilja.
Radite putem interneta iz vašeg doma praktično u cijelom svijetu i pritom zaradite!Nova prilika se može i tebi dogoditi,pridruži se našem timu!

Za više informacija o samom poslovanju možete nam se obratiti putem 
Facebook,WhatsApp,Viber,Twitter ili na broj mobitela:0049 174 800 9265
                                                                                                       WEB STRANICA

Ako Vam se svidjelo ovaj članak podijelite ga s prijateljima i pridružite se našem timu!

Unaprijed zahvaljujemo!

NARUČITE FOREVER LIVING PRODUCTS U VAŠOJ ZEMLJI!



UKUSAAUSTRALIA
CANADACZECHGREECE
LUXEMBOURGBELGIUMSPAIN
NEW ZEALANDNORTHERN IRELANDNETHERLANDS
IRELANDSLOVAK REPUBLICPORTUGAL

DOSTAVA U ROKU  2 RADNA DANA!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jojoba Ulje

Internet marketing

Prehlada